כך אנשים ניצלים מקורונה!

מגיפה חדשה ולא ידועה נחתה עלינו כבר קרוב לשנה. מגפה שמצד אחד דומה לשפעת אך מצד שני עדיין בלתי ניתנת להבנה כיצד מתגברים עליה? מעטי חברות תרופות גדולות יצאו בהצהרה כי להם הפיתרון החיסוני נגד נגיף הקורונה. בישראל הביאו קרוב ל 3 מיליון חיסונים וכבר יותר מ 2 מיליון אנשים חוסנו במבצע ארצי חסר תקדים שמדינתנו טרם ידעה שכמותו.
עד כה המבצע מוכתר כהצלחה וקצב החיסונים הולך ומתגבר ומנגד גיל הניגשים להתחסן הולך ויורד עם השלמת חיסון האוכלוסיות שהוגדרו ברמת סיכון ועדיפות עליונה לחסן. מנגד בשקט בשקט ומבלי שידענו לאורך הזמן הזה עד להרגע מסתבר שיש עוד אלמנט "תרופתי" שאפקט ההצלחה שלו הולך וגדל, מדובר במתנה לקורונה שאנשים רבים שלחו ליקיריהם בתקופת הסגר ולכאלה ששהו בבידוד ואף שחלו והתגברו על כך. אז מהו הסוד? ובכן התשובה במילה אחת היא: "נשמה" ובשתי מילים: "מתנה לנשמה". כבר ידוע היום שמצב רוחו של אדם יכול לעשות פלאים וכאשר הגוף פיזי חולה מצבים בהם הנשמה שמחה ומרוממת רוח תורמת להעלות את בריאות הגוף פיזי!
ובכן אנו בפשוט מתוק שמנו לב ובאופן עקבי כי אנשים אשר רכשו ליקיריהם במצב חולי או במצב בדידות "מתנת קורונה" מצבם החל והמשיך להשתפר, הכיצד? ובכן המקבל או המקבלת שקיבלו את המתנה מיקיריהם גרמו להם למחשבות חמימות, לידיעה שיש מישהו בחוץ יקר לליבם שמחכה וחושב עליו ושהבדידות היא רק זמנית כי החיים בחוץ ממש מחכים לרגע בו תגיחו בסערה חזרה ומה מתוק מכך שתשובו עוד עם חיסונים טבעיים שהגוף שלכם ייצר מלא נוגדנים לחולים שביניכם? רבים נוטים לחשוב שזה ממש שטויות אבל הרוחניים שבינינו יבינו על מה אנו מדברים, הקשר שמצאנו בין מתנת קורונה לבין ההחלמה במספר מקרים גרם גם לנו להרמת גבה. יתרה מכך אנו סבורים שמתנה מתוקה יש לה ערך עוד פי כמה וכמה, מדוע? ובכן ברפואה הקונבנציונאלית כבר ידוע שלקקאו יש ערך תזונתי חיובי לא כל שכן לשוקולד איכותי, המתיקות גורמת לנפש התרוממות רוח ולגוף גורמת תחושת סיפוק לא רגילה זוהי למעשה נקודת המפגש בין הגוף לרוח.
לסיכום נאמר ונמליץ לכם לבדוק את האופציה שליחת מתנת קורונה מתוקה, עצם קבלת המשלוח כבר עושה מהלך חיובי ומעלה חיוך ומייד אחרי זה אכילת המתוק מעניק תחושת סיפוק ונחמה המעניקה שלווה לזמן מה לנפש, תתפלאו זה עושה פלאים! 
 

 
 
 
לילך
מארז בלון הפתעה מושלם בסימן לילך!
מחיר:
319 ₪
ניו סטארט
חיפשתם זר פרחים עם טעם מתוק? המוצר הזה יעניק לכם את ה...
מחיר:
195 ₪
 
גינה לי
מחפשים פרחים שיעשו את העבודה? יכול להיות שהזר הזה יענ...
מחיר:
185 ₪
 
שילוב מתוק
שילוב מתוק זר מתוקים שכזה טרם ראיתם!
מחיר:
205 ₪
מוצף ברגשות
כדור פורח שכולו מוצף באהבה ענקית!
מחיר:
289 ₪
 
גולד קוטור
בלון הפתעה יוקרתי לאירוע יוקרתי!
מחיר:
349 ₪
לעוף איתך
בלון שקוף מתנה מושלמת בשבילה! הכדור השקוף שישקף את נש...
מחיר:
369 ₪
 
לילך שלי
לחובבי הרומנטיקה הזר הזה הוא בשבילכם!
מחיר:
385 ₪