משלוח זרים מתוקים – מידע שימושי

לא אחת אנו מוצאים עצמנו בהתחבטויות במחשבות מה נעניק במתנה ליקירינו שחוגגים יום הולדת? שהרי כל שנה אנו מנסים ומשתדלים להיות יצירתיים ומקוריים בסוג המתנה שבה נבחר והרי נדמה שכל שנה זו הולכת להיות משימה קשה במיוחד, אולם הדברים היחידיים שנוכל לעניק במתנה כל שנה ולמצוא עצמנו מגוונים הם משלוח פרחים ו/או ניתן לשדרג ולהוסיף גם ביחד או לכוד זר שוקולד.

זרים מתוקים - ההתחלה

 
משלוח זר פרחים קיים מאות בשנים, עוד מימי קדם הפרחים סימלו שימחה והתחדשות והוענקו במתנה. גם בימינו ניתן להבחין כי משלוחי פרחים לא איבדו מערכם וגורמים לרון ושימחה בלבבות בני אנוש, המראה הייחודי שלהם, הצבעוני, האלגנטי והעדין גורם להתפעל כל פעם מחדש ולהנות מריחם שמופץ לחלל האוויר. עם השנים פיתחו אנשים שונים את תחום זר פרחים המציאו ושיכללו ויצרו תחום נוסף בפני עצמו שכיום הוא בסדר גודל כמו תחום הפרחים שנקרא זר מתוק הכוונה לסוגי שוקולדים שונים ביניהם פרלינים שהם סוג איכותי ומשובח של שוקולד השזורים במקבץ יחדיו ובצבעוניות ממש כאילו היה זה זר פרחים אמיתי! מכיוון שהפרלינים עטופים בצבעוניות כל מה שנותר הוא לשדרגם ולעצבם למשל עם עלי כותרת או גבעול ירוק ארוך שלמעשה הם תוספות עיצוביות מיוחדות ומקוריות מחומרים שונים כמו פלסטיק, גומי וכו'.
זר שוקולדים ניהיה מאוד נפוץ היום וניתן לשלחו כמו משלוח פרחים לכל מקום מכל מקום (כמובן אם לעסק יש מערך שליחויות שיתמוך ביכולת כזו) לאחרונה ניתן לראות כי אנשים רבים מעדיפים לשלוח זר שוקולדים וככל הנראה הסיבה היא שכמעט ואין אחד או אחת שלא אוהב את המוצר המתקתק ביותר שעוד בילדות ניתקלנו בו לראשונה ונקרא שוקולד, ניתן לומר כי מבין הטעמים השונים השוקולד הוא החומר היחידי שמלווה אותנו מילדות ולראייה ניתן למצוא מבוגרים רבים שיעידו על עצמם כי הם מתים על שוקולד וישמחו לקבל כמתנה ליום הולדתם זר מתוקים עתיר בשוקולדים ומתוקים נוספים. הרי זה מעוצב כמו פרחים יפה למראה ניתן לאכול ולהנות מהטעם המתוק וזה זמין לנו ממש עד לפתח ביתנו..או של יקירינו.
היום בעידן המקוון והעסקים הרבים בתחום שקיימים צריך לשים לב טוב ממי אנו מזמינים משלוח זר שוקולד קיימים עשרות חנויות ואתרי אינטרנט שמציעים לקהל הרחב את מוצריהם השונים חלקם יפים יותר וחלקם יפים פחות אך רגע לפני שמזמינים חשוב לעמוד על כך שהמוצר אותו אתם מזמינים לאהובכם ייקבל את הזר טרי, יפה ומרשים. חלק חשוב מהשירות שמוצע לגולשים הוא לשים לב לצורת המשלוח של זר השוקולד יש לקחת בחשבון את כל מכלול הדברים בכדי שאתם הלקוחות תוכלו להיות מרוצים. אנו מביאים כאן כעזרה מספר נקודות למחשבה שיעזרו לכם בבחירת העסק המתאים לביצוע משלוח שלכם.
 

משלוח זרים מתוקים – למה לשים לב?

 
1. אם מדובר באתר אינטרנט, לשוטט מעט באתר להכיר ולנסות לגלות מי עומד מאחוריו האם מדובר בחברה?, בעסק מתחיל או עסק קטן? שזה כמובן גם בסדר שהרי עסק חדש או עסק קטן תמיד ייתן לכם את מלוא תשומת הלב והשירות כדי למשוך אתכם כלקוחות קבועים ומלבד שלא תיעקצו באינטרנט מעיסקה כושלת.
 
2. האם האתר בו אתם עומדים לבצע הזמנה מאובטח באמצעים הכי חדשים ועדכניים? האם הוא נותן לכם אופציה להזמין טלפונית ולא רק דרך האתר?
 
3. לנסות למצוא האם יש המלצות ביקורות טובות או רעות על האתר?
 
4. לאחר שביצעתם התרשמות מהאתר ואתם משוכנעים כי זהו המקום לביצוע הזמנה וודאו כי הבנתם היטב מה האתר מציע ואת תנאיו וצרו קשר עם מרכז ההזמנות לבדוק כיצד המשלוח נעשה?
 
חשוב מאוד כאשר בחרתם בעסק ובזר שיסופק לכם לוודא כיצד המשלוח נעשה? אלו הם חמשת העקרונות אליהם אתם צריכים לשים לב:
 
* המשלוח נעשה על ידי רכבי קירור, מאחר ומדובר ביצירת אומנות ועוד משוקולד יש לדאוג לכך שהזר מתוק יקבל את מלוא תשומת הלב כדי שיגיע שלם וטרי ליעדו.
* זמינות המשלוחים מהירה, מהיום להיום או מהיום למחר.
* עלות המשלוחים סבירה.
* המשלוחים נעשים על ידי צוות מיומן, זריז ואדיב.
* קיים שירות שליחת SMS למזמין המשלוח על אישור מסירה.

 
 
 
אהבה טהורה
זר עדין לחסידי הרומנטיקה המשלב בתוכו מתיקות, עדינות ו...
מחיר:
289 ₪
זר מתוק מושלג
זר לבן חגיגי טהור ומתוק, המכיל פרליני שוקולד עטופים ב...
מחיר:
175 ₪
 
מתכון פרלינים
זר שוקולדים פרלינים השזורים בתוך קופסאות מתכונים בליו...
מחיר:
209 ₪
 
זר רוחני
זר צבעוני ומושקע, פרליני שוקולד בתוך נר חלול. חוויה ר...
מחיר:
280 ₪