כך תמצאו מתנה לראש השנה

התחשבות בגורמים כמו גיל הילד, תחביביו ובטיחות הצעצוע יכולים לסייע לכם ברכישת המתנה המושלמת. להלן מספר המלצות לרכישת מתנה המותאמת לגיל הילד. קניית מתנה לתינוקות (0-11 חודשים), כאשר אנו מעוניינים לרכוש מתנה עבור תינוק צריך לזכור שצבע המוצר שאנו רוכשים צריך להיות בצבעים בהירים בעלי ניגודיות, כדי למשך את תשומת ליבו אך בו בעת להעניק לו תחושה של רוגע ושלווה. עבור ילדים בגילים אלה ניתן לרכוש בובות, מוביילים, אוניברסיטה ושלל גדול ורחב של צעצועים מנגנים. חשוב לזכור שבעת רכישת צעצועים לתינוקת עליכם לבדוק את בטיחות הצעצוע, והתאמתו לגיל הנדרש. לרוב יש לבחור בצעצועים בעלי מרקם רך (לדוגמא בובות פרווה), מוצרים אלה מעניקים לילד תחושה של חום ואינם מסכנים אותו.

רכישת מתנות לראש השנה עבור פעוטות (1-3 שנים), בגיל זה דמיון הילד בשלבי התפתחות, ולכן יש לרכוש מתנה בעלת עניין עבורו. בתקופה זו הפעוט מחזק את היכולות השונות שלו כגון תיאום קשר עין יד. הוא מביט בחפצים מקרב ומרחיק אותם ובוחן את הקשר בין תנועותיו לנגלה בעיניו. בשל תהליך זה כדי לרכוש לילד צעצועים שמעודדים הרבה פעילות ועניין, צעצועים בעלי גלגלים ויכולת תזוזה יפעילו אצל הפעוט את הדמיון ויעסיקו אותו לשמך זמן רב.

טרום ילדים (3-5 שנים), ילדים בגיל זה מתחילים לרכוש חברים, סביבת הגן מעודדת אותם לשחק במשחקים בעלי משתתפים רבים, לכן בגיל זה רצוי לרכוש מתנות  חברתיות, חשוב לציין של רק משחקי קופסא רבי משתתפים נחשבים למשחקי חברה, גם צעצועים כגון בובות פעולה, מתאימות למשחק של שני ילדים ויותר, כאשר המשחק דורש הפעלה של הדמיון ומאפשר משחקי תפקידים עבור הילדים.  דוגמא מצוינת נוספת למתנות התואמת את יכולות הילד בשלב זה הינה משחקי הרכבה, כאמור גם משחקים אלה ניתנים למשחק בקבוצה או ביחידים, ומעודדים את הילד לחזק יכולות שונות כגון, אסטרטגיה, שיווי משקל, התאמת צבעים ועוד...

ילדי בית הספר היסודי (9-11 שנים), ילדים בגיל זה לרוב יעדיפו משחקים אלקטרוניים, כמו משחקי מחשב, משחקי ווידאו ועוד... אם זאת ניתן לעניין ילדים אלה במגוון רחב של מתנות התואמות את תחביביהם. ראש השנה הוא חג המסמל תחילתה של שנה חדשה, התחלות חדשות ואפשריות חדשות, ולכן זו הזדמנות נהדרת לרכוש מתנה שהיא מעין החלטה לשנה החדשה. דוגמא טובה לכך היא רכישת כלי נגינה עבור הילד, זו הזדמנות נהדרת להרחיב את תחביביו לנושאים חדשים, ולמקד אותו בפעילות שדורשת כושר התמדה לאורך זמן.

מגוון האפשרויות ברכישת מתנות לחג הוא עצום, לעיתים מספיקה אריזת שוקולד חביבה כדי לאחל שנה מתוקה ולשמח את ילדיכם וקרוביכם, אבל אם החלטת להשקיע קצת יותר, מעט מחשבה יכולה להוביל אתכם למתנה המושלמת לחג.  

 
 
 
 
אל ניניו סטאר
מארז לידה שכולו מוקדש ליורש הקטן!
מחיר:
319 ₪
 
מארז בייבי מהודר
מארז לתינוק ולאם המכיל פריטים ראשוניים נחוצים ושימושי...
מחיר:
220 ₪
 
שפע
מארז שוקולדים יוקרתי במיוחד!
מחיר:
289 ₪
 
סל הבןבת
מארז חמוד במיוחד ליולדת ולרך הנולד כאחד! לא ישעמם להם...
מחיר:
220 ₪
 
זה בן/בת
מזל טוב! זה בן/בת!!! זר מתוק שלא משאיר מקום לספק
מחיר:
149 ₪
 
בייבי ניו ארט
מארז מתוק ליולדת ולילוד
מחיר:
240 ₪
סוויט גירל
זר פרלינים מתוק ליולדת בכלי חרס מאוייר בצבעי בנות
מחיר:
185 ₪