מתנות לתינוקות - האמנם?

היש צורך במתנה?

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה אנו מתבשרים על הולדת ילוד של קרובים לנו? אנו מתחילים ישר להפעיל את הגלגלי שיניים בראש במחשבה מה ניתן להעניק במתנה לתינוק הקטן? לרוב אלו הנשים שדרוכות כמו קפיץ ומתחילות בחיפושים קדחתניים בעוד שהגברים? הגברים מעדיפים להתנער ולהתנדב לעזור רק במתן כרטיס האשראי למימון ההוצאה. הרוטנים ביניהם אומרים ללא היסוס ואף ברוגז "מה מתנה לתינוק? מה? מה הם מבינים? הם קטנים!" אז זהו שלא! מחקרים רבים העוסקים בהתפתחות התינוק מגיעים למסקנה שלתינוקות יש יכולת לקרוא שפתיים עד גיל שנה וחולמים בהקיץ ועוד מגוון רב של דברים שאנחנו בתור בוגרים חושבים שאין אצל תינוקות ואנו מתבדים מהר מאוד, ממש ממחקר למחקר.

הרצון להביא מתנה ליילוד הוא מעין אינסטינקט כאשר אנו שומעים על מאורע שכזה כמובן שתחילה המחשבה על היולדת ועל מה שהיא עברה ורוצים לפנקה גם כן במתנה ליולדת לרוב משתדלים לשלוח זר שוקולדים להמתיק ליולדת את הרגע וגם כאקט ראשוני שלנו כי לא תמיד נוכל להגיע ישר לביקור ואנו לא רוצים להיראות כמי שלא איכפת לו.  בשלב שלאחר מכן אנו מעדיפים לתת במתנה דברים שיהיו שימושיים ונחוצים ליילוד כמו בגד גוף, מגבת, סינר, חיתול, קרם,סבון ועוד דברים שיישמשו את היילוד ולמעשה יעזור גם להורים הטריים בהתארגנות הראשונית של חייהם המשותפים והמורחבים. ולכן מתנה לתינוק יכולה להיות הרבה דברים טובים ומועילים ולכן אין לשלול. ניתן לראות את קניית המתנה כיתרונות, למשל:

* חוסכים להורים מידה מסויימת של זמן,כסף והתרוצצויות בו בעת שהם עסוקים בסידורים האחרונים של היילוד הטרי.
* התינוק מקבל מתנות שונות ומגוונות שכולם למענו וטובתו.
* מתן הרגשה טובה להורים "לא שכחנו".
* השמחה לתת ולהעניק וההרגשה הטובה שנעשית לזוג ההורים הטרי.

 

מתנות של תינוקות ממש אנשים קטנים!

מאז ומתמיד מוצרי התינוק גרמו לנו להרגשה נעימה. במבטנו עליהם רואים דברים שלנו ביומיום רק בגודל מיניטורי בהתאם אין אחד שישאר אדיש למראה ויתמוגג למראה המסרק הקטן, מברשת השיער הקטנה, זוג גרביים חמדמדות, חולצה, מכנס ועוד. במיוחד בימינו שיש שפע של מוצרים מכל טוב והמון ספקים שונים במחירים תחרותיים מלאכת החיפוש מצד אחד נעשית קשה (מרוב עצים לא רואים את היער) ומצד שני זהו יתרון לצרכן שנלחמים עליו במחירים תחרותיים. יחד עם זאת חשוב שלמתנה של התינוק יהיה ערך מוסף, לתינוקות לא ממש משנה איזו מתנה הם יקבלו אלא שתיהיה שימושית לא תמיד חייבים לקנות בגד גוף, חולצה, מכנס וכו' וניתן להסתפק בתכשירים וכלים שימושיים שיעזרו להוריי התינוק במלאכת הגידול ויתנו תמיכה ככל שניתן.

לסיכום ייאמר שמתנה לתינוק הינה בגדר מתנה לכל דבר ועניין ויש להתייחס אליה במלוא הרצינות ואף יותר במיוחד שמדובר על תינוק שלו צריך לדאוג כפליים, מתנה לתינוק יכולה להיות דבר כל כך שימושי ובזמן הנכון ובמקום הנכון שלפעמים למעניקים אין מושג עד כמה הם עזרו להורים בעניין, בבחירת מתנה כמובן יש להתייחס למין היילוד, לנסות לברר מה חסר להורים בכדי להשלים לדאוג שמה שקונים אכן יהווה מתנה ראויה ומתאימה.

 
 
 
ביג בייבי בן
ביג בייבי בן הינו מארז ליולדת ולתינוק הרך המכיל מגבת...
מחיר:
199 ₪
ביג בייבי בת
ביג בייבי בת הינו מארז ליולדת ולתינוקת הרכה המכיל מגב...
מחיר:
199 ₪
 
בייבי בוי
בייבי בוי הינו מארז לרך הנולד המכיל זר שוקולד עם 15 פ...
מחיר:
169 ₪
 
בייבי גירל
בייבי גירל הינו מארז לרך הנולד המכיל זר שוקולד עם 15...
מחיר:
185 ₪