איך לבחור מתנות לעובדים

כמעט כל מקום עבודה שמכבד את עצמו מכבד גם את עובדיו, וכהוקרה לכך נהוג לחפש מתנה שתסמל, תראה ותוקיר על מאמציו של העובד. מתנה לעובד נותנים בחגים,בימי הולדת ובאירועים שונים ומיוחדים. לא טריוויאלי לחשוב שכל מקום עבודה חייב וייתן מתנה, בדר"כ אלו החברות הגדולות והמבוססות אך לא רק, כמובן שחברות גדולות יכולות להרשות לעצמם מתנה יותר גדולה,מושקעת ואיכותית וכמובן בהתאם לתקציב. עסקים רבים נוהגים לתת מתנות שלא רק לעובד יהיה שמח וטוב אלא גם לבני משפחתו ולכן ניתן לומר שמאמציהם לחיפוש אחר המתנה המושלמת היא די מוצדקת ומובנת. מי מאיתנו השכירים לא קיבל ממקום עבודתנו איזה שי לחג? מתנת יום הולדת? מתנת לידה? או אפילו מתנת נישואים? ממש הרגשה נהדרת וממלאת את הלב ברגשות ואת הראש במחשבות שאנו רצויים.

 

מה צריך לשים לב שניגשים לקניית מתנה לעובד?

ידוע שלכל עובד אישיות,רגשות,תחושות,מחשבות ותחביבים משלו ולכן ככל שנכיר יותר טוב את העובד נוכל לבחור בקלות מתנה שתשקף אותו ואף את צרכיו וכך נשיג את כל המטרות, שהם: לגרום להרגשה טובה ורצויה לעובד,לגרום לו לאושר ושמחה,ושהמתנה תוכל להיות יעילה לשאר בני משפחתו.

כיום יש מגוון רב של מתנות בכל הגדלים מכל הסוגים ואפילו ניתן לבחור ולעצב מתנה אישית לעובד, ממש עולם שלם של נתינה. לפני שניגשים לבחור מתנה יש לקבוע תקציב, להחליט על מתנה ולמצוא את המקום הטוב ביותר לבצע רכישה. כיום לא צריך כלל לצאת מהמשרד ולחפש שעות על גבי שעות מתנה כזו או אחרת. היום בעידן הרשת האינטרנטית אנו מוצאים שהתהליך שלעצמו ניהיה יותר פשוט וקל אנו יכולים לעשות שלושה פעולות פשוטות בלי לקום מהכיסא והם: 

  • לחפש אחר המתנה הרצויה לנו.
  • להשוות בין ספקים שונים.
  • לבצע רכישה ולשגר ישירות לעובד או למקום העבודה.

אם פעם ההינו צריכים לעשות פעולות אלה באופן פיזי ידני לקום ולחפש הרי שעשינו רק 2 פעולות והם לחפש ולקנות היות ולפעמים התעצלנו להמשיך לחפש ולהשוות במקומות שונים נוספים. ממש בשונה מהיום שהכול בשליטה מלאה שלנו במאגר אינסופי ועצום של מוצרים,תכנים ונגיש וזמין לנו בכל מצב וכל זמן.

 

מתנות לעובדים, בפשוט מתוק שמים את הלב בשבילכם למענכם:

אז איך כל זה קשור לפשוט מתוק? פשוט. . . מאוד!!! אצלנו תוכלו למצוא מגוון עצום ביותר של מתנות לעובדים שממש יחממו את הלב, מארזים משולבים בזר שוקולדים ואביזרים וערכות נוספות מלבד מתוקים שישמשו את מקבל המתנה גם מעבר, למשל תחליב רחצה לגבר/אישה, מגבות, שתייה (יין,ליקר,שמפניה,ועוד). ולאלה שמעוניינים במתנה קרה, רעננה, מתוקה ובריאה ניתן להזמין אפילו סלסלת פירות... כן כן משלוחי פירות טריים וחתוכים בעיצוב נעים למראה ובטעם שלא ישאיר מקום לספק כי העובד באמת במרכז העניינים.  אצלנו תוכלו למצוא מארזים וזרים מתוקים איכותיים ובעיצוב ייחודי שלא ניתן להתעלם מיופיים. 

 
 
 
קארטלה של שוקולד יוקרתי
מארז שוקולד יוקרתי עטיר בשוקולד במגוון טעמים, המתנה ה...
מחיר:
180 ₪