איך לבחור מתנות ליולדות?

אז כפי שכבר אמרנו, אחרי שהאמא הטרייה או האמא הוותיקה סוחבים את התינוק במשך 9 חודשים שלמים ברחמן, התינוק המתוק נולד והגיע הזמן של הסביבה לפרגן ולפנק את האמא הטרייה באיזו מתנה טעימה ומתוקה כדי לעלות חיוך על פניה לאחר הסחיבה הממושכת שלכל הדעות גם אם לפני הלידה לא נשמע מפיהן את זה הן עדיין ישמחו לקבל מתנה או מארז.

 

למה כל כך מפרך? ואיך זה מתקשר למתנה ליולדת?

ובכן, כידוע כיום במשק ובמדינתנו הקטנה, קשה מאוד להתקיים על אחת כמה וכמה הורים טריים שרק נישאו והולידו את בנם או ביתם הראשונים לאחר זמן מה ולקנות עכשיו כמה בגדים ואת כל הציוד הרב לתינוק, זו בהחלט הוצאה גדולה עבורם ומארזי הלידה יכול להיות ממש נחמד. האם סוחבת את תינוקה במשך 9 חודשים שלמים, אוכלת אוכל מוזר, שותה דברים מוזרים, שולחת את הבעל לקנות לה בשעות לא שעות כל מיני מאכלים וממתקים שישביעו את רצונה ואת סיפוקה והדחף למתוקים או לסורבה לימון שבטח כולכם הלכתם לקנות, מתקשה לישון בלילה ובקיצור, טירונות לכל הדעות רק שהיא לא נמשכת חודש מקסימום כמו בצבא, אבל אין ספק שזו טירונות קשה ומפרכת ובסיומה התינוק המקסים לו חיכינו נולד.

חשוב לזכור שאנחנו, כבני אדם, חשוב לנו לקבל מתנות או איזה זר מתוק קטנטן לאות הבעת הערכה וחיבה ואפילו סתם איזה מתנה שמציינת את היום לנולד. יותר מזה, אנו כבני אדם תמיד שמחים לתת ולהעניק ולדעתנו זו אחת התכונות הכי חשובות בבני אדם שכן עם ישראל שופע בזה ואוהב לתת ולקבל, לפרגן ולהרגיש מפורגנים חזרה, אנו מרגישים מפורגנים כשעושים למעננו וגם כשאנחנו מפרגנים.

 

מתנות ליולדות, זר מתוק? מארז לידה? מארז לבן? מארז לבת?

ובכן, יש כאלו שיאמרו "למה צריך לקנות אם גם ככה היא תזמין אותנו לברית/ה?" אבל רובנו יודעים שאין כל קשר בין ברית/ה לבין השעה הראשונה בו הנולד החדש מגיח לאוויר בעולם, זו השעה הכי משמחת והכי מחממת את הלב לראות את הזוג הצעיר עומדים מול אחריות חדשה, מול האחריות שלתת ולהעניק לבנם או בתם החדש/ה את כל הטוב שבעולם, הן אם זה להעניק להם מתנות והן אם זה חום ואהבה כמו שאנו בני האדם אוהבים לקבל ולהעניק.

ישנן המון סוגי מתנות ליולדות, מארזי לידה ומגוון רחב של זרים מתוקים בקטלוג שלנו, בו תמיד תמצאו את המארז לידה המושלם לאם ולתינוק, מארז שיכיל את מלוא השפע והאהבה שצריך להעניק לאם ולתינוק, אם זה בגדים, גרביים, כובע צמר ופשוט שפע של מתנות. בחלק מהמוצרים תמצאו גם זרים מתוקים משולבים, אם זה פרלינים איכותיים, זרי שוקולד, פירות והמון דברים מתוקים וטעימים שיעשו ליולדת ולאם הטרייה כיף וטעם של עוד בפה.

 

המיוחד במארזי לידה, מתנות ליולדות, מתנה לתינוק

ובכן, אין לצפות מתי האם באמת תלד, אפשר להעריך אבל ברוב המיקרים לא נקלע במדוייק את השעה והיום הנכונים, ברוב המיקרים זה יתפוס אותנו כשאנו עסוקים, הן אם זה בעבודה והן אם זה בסופר בקניות או אפילו סתם כשיושבים עם חברים ומכרים, אולי איזה משחק כדורגל טוב עם החבר'ה ולכן, הקניות מקוונות באינטרנט נהיה דבר נפוץ מאוד בקרב העולם כולו ומאפשר היום בכמה קליקים בודדים לשלוח זר מתוק או מארז לידה לאם הטרייה ולחסוך לנו זמן מאוד יקר בחיפושים אחר המתנה המושלמת. יש כאלו שיעדיפו לשלוח במועד מאוחר יותר כשהאם כבר בבית ולבקר אותה עם המתנה או המארז לידה, אבל בהחלט מתנות ליולדות זה ה-דבר, ישנן כל כך הרבה מבחר של מארזי לידה שפשוט אנו תמיד נמצא את מבוקשנו בכל רמות המחירים ועל כן, פשוט מתוק ריכזה קטלוג שלם למתנות ליולדות ובכמה קליקים בודדים תוכלו להזמין את מבוקשכם לאם הטרייה!

 

אני גבר, מה לי ולבגדים מארזי לידה וכל הטררם הזה?! אין משהו יותר פשוט?!

תירגעו תירגעו, את המאמר הזה במקרה, גבר כתב ומזדהה לגמרי עם האוכלוסיה הזו שרוצה לפרגן אבל כל הבגדים והדברים האלו פשוט לא מדברת אליהם. אז תדעו כמה דברים. במארזי לידה יש רק מידה אחת המתאימה לתינוק חדש שנולד לכן לא תצטרך לשבור את הראש אם המידה כן מתאימה או לא מתאימה.

אבל אם בכל זאת החלטת שאתה גבר וכל זה לא מדבר אליך, גם זר מתוק או משלוח פירות יכול להיות נהדר לאם הטרייה. אני עוד לא מכיר אם טרייה אחת שילדה ולא היה בא לה איזה משהו מתוק או אפילו איזה המבורגר עסיסי, גדול וטעים.

באתרינו תוכל למצוא מגוון רחב של זרי שוקולד, משלוחי פירות, מתנות ליולדת והמון המון דברים טעימים ומתוקים שתוכל לשלוח בכמה קליקים בודדים ישירות לחדר בו מתאשפזת האם הטרייה, לעלות חיוך על ההורים המאושרים ולהשאיר להם טעם מתוק של עוד...

 
 
 
ביג בייבי בן
ביג בייבי בן הינו מארז ליולדת ולתינוק הרך המכיל מגבת...
מחיר:
199 ₪
ביג בייבי בת
ביג בייבי בת הינו מארז ליולדת ולתינוקת הרכה המכיל מגב...
מחיר:
199 ₪
 
בייבי גירל
בייבי גירל הינו מארז לרך הנולד המכיל זר שוקולד עם 15...
מחיר:
185 ₪
בייבי שובב ומתוק
זר מתוק ומעוצב המכיל פרלינים משוקולד משובח ומובחר המת...
מחיר:
179 ₪
בייבי שובבה ומתוקה
זר מתוק ומעוצב המכיל פרלינים משוקולד משובח ומובחר עטו...
מחיר:
179 ₪