איך לבחור מתנות לגבר?

נשים נאלצות לשבור את הראש איזו מתנה לקנות לגבר, יש נשים שהן יצירתיות ומתחילות לעבוד כשבועיים לפני בכל מיני דברים יצירתיים ועבודות אומנות כאלו ואחרות שהגבר לאו דווקא מעוניין בהם, סה"כ גבר מחפש מתנה שהוא לא יצטרך לשמור עליה ולהיות מחסן וביום מן הימים לשלוף אותו מהכובע ולהגיד "הנה, שמרתי את זה עד היום!" כי האישה שלו עושה לו מבחני פתע כדי לבדוק עד כמה באמת הוא שומר על הדברים שהיא הביאה לו.

מתנות לגבר אהוב

אלו המתנות שהכי קל לבחור ולקנות, הרי כל מה שנביא תמיד יתקבל בברכה ובהערכה רבה. אם הגבר שלך מעשן, אז פאקט סיגריות או מעפרה מעוצבת תספיק ואם הוא אוהב לשתות אז איזה בקבוק וויסקי משובח ואיזה כמה כוסות שוטים מעוצבים ויפים יעשו את העבודה ואם הוא אוהב מותגים אז כמה חולצות מותגים או איזה מעיל יפה והוא יהיה מאושר עד הגג אבל זה לא אומר שבאמת יש חשיבות או ערך למתנה הרי בסה"כ, גבר רוצה כמה שפחות אחריות על הכתפיים שלו וכל יום הולדת הוא כוסס ציפורניים ומקווה שלא יביאו לו מתנות שהוא יצטרך להרים מדף אצלו בחדר ומוזיאון לשמירה על החפצים שקיבל.

 

מתנה לגבר פרקטי עם טעם מתוק בפה

ויש את הגברים שמעדיפים שהאישה תוריד כמה שיותר מהתקציב החודשי עבור המותרות, הרי אם לא נביא מתנה לגבר שלנו אז סביר להניח שהוא ירים גבה ויחשוב ששכחת אבל ברוב המיקרים לא ידבר על זה כל עוד תהי איתו ביום המיוחד ותלכו להשתכר באיזה בר אירי טוב. אבל אם בכל זאת בחרת לשלוח מתנה מתוקה עם כמה שפחות אחריות על הכתפיים של הגבר שבבו היום יצטרך לשלוף את המתנה שלך מהכובע באיכות גבוהה, זר מתוק המתנה המושלמת לגבר, גם יקבל את הרושם שלא שכחת, גם ישאיר לו טעם של עוד ומה הכי מושלם מלשלוח זר שוקולד טעים למקום עבודתו ולפנק אותו ואת חבריו לעבודה בפרלינים משובחים ומתוקים? כל גבר רוצה לקבל מהאישה שלו משהו טעים למקום עבודתו להשתחצן קצת ולהשאיר טעם מתוק בפה. הרי בסה"כ כולנו מחפשים תשומת לב אבל גבר זה לא אישה ורוב הגברים יעדיפו משהו שנגמר ומשאיר טעם טוב בפה על פני משהו עם אחריות.

 

זר מתוק יעשה את העבודה?

ובכן כן, תחשבי על סיטואציה בו את במקום עבודתך ושליח נכנס עם זר מתוק ענק מכיל פרלינים משובחים וטעימים עם כרטיס ברכה להבעת חיבה, אהבה והערכה, איך חברות לעבודה שלך יגיבו? בדיוק, "ואווו!!!", זו המילה המתאימה ואפילו "איזה גבר יש לך!", עכשיו תתארי את הסיטואציה הפוך, יש גבר שלא אוהב שוקולד? לפחות מהכמות הזמנות שמתבצעות אצלנו באתר מדי יום, אנחנו שמחים לומר שאין גבר שלא אוהב שוקולד! זר שוקולד פשוט עושה את העבודה.

טוב, אבל מה עם מתנה לאישה? על זה נדבר במאמר הבא...

 
 
 
 
מארז יין ושוקולד
מארז שוקולד ויין משובח, כשר בהשגחת הבד"צ ומכיל מגוון...
מחיר:
175 ₪
 
שיכרון חושים
זר ענק המכיל פרלינים שזורים בתוספת בקבוק קאווה משובח...
מחיר:
440 ₪
כיף משובח
כיף משובח הינו זר שוקולד המכיל פרלינים שזורים בכלי זכ...
מחיר:
220 ₪