משלוח מתנות וזרים מתוקים באינטרנט

משלוח מתנות באינטרנט

אנו תמיד מחפשים סיבה מיוחדת לקבל מתנות ואף לשלוח מתנות. יש המון ימים במהלך השנה בו אנו רוצים לשלוח למישהו קרוב אלינו מתנה על מנת להביע את הערכתנו או ציון יום מיוחד בעבורו לעמיתים לעבודה, שכנים, קרובי משפחה, חברים קרובים, חברים לעבודה הורים ותמיד אנו מתחבטים ומתלבטים בין מתנה מיוחדת ומקורית שתשאיר טעם טוב בפה ורושם אצל יקירינו. במהלך השנים האחרונות, משלוח מתנות באינטרנט נהיה דבר נפוץ, נוח וקל בעבורנו לשלוח מתנה בקליק. אתרים רבים מאפשרים רכישות דרך האינטרנט ואף מעבירים חווית קנייה נוחה וקלה למשתמש ממש כאילו אנחנו בתוך קניון והכל על מנת שהגולש הסופי יקנה ויעשה טוב ליקיריו. אנו בפשוט מתוק, הקמנו אתר ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת הטכנולוגיה והן מבחינת כמות המוצרים ממיטב הספקים היום בארץ, כדי להביא ללקוח הסופי את חווית הקנייה והמבחר הרחב ביותר והשירות והשליחות של המוצר ברמה הגבוהה ביותר.
 

זר מתוק? מה כל כך מיוחד בזה?

לעיתים, אנו נזכרים בדקה ה 90 על ציון יום ליקירינו שאיננו היינו מוכנים לו. הפייסבוק מתריעה לנו על היום המיוחד, ההתראה בלוח שנה, הפלאפון, הטוויטר וכל אתרי הרשתות החברתיות שקיימים היום והטכנולוגיה ששומרת בעבורנו את התאריכים, איננו מקבלים התראה מוקדמת כדי שנוכל להערך בהתאם ולהשקיע מחשבה. שלא נדבר על זה שאנו נזכרים בזמן העבודה והבוס שלנו לא ממש אכפת לו מהיום שיש לקירכם וסביר להניח שלא ישחרר אתכם כמה שעות טובות כדי שנסתובב בקניון ונבחר איזו מתנה כזו או אחרת ונוכל באמת להשקיע מחשבה ולערך בהתאם, אם לומר את האמת, זר מתוק זו המתנה המושלמת לציון יום לחבר קרוב, מתנה שמשאירה טעם ורושם טוב ואף תזכה אתכם בנקודות זכות אצל יקירכם.
 

ולמה זר מתוק אם אפשר זר פרחים?

מאז ומתמיד נחשב זר פרחים כהמתנה המושלמת לציון כל יום חשוב, יש היאמרו שזר פרחים מתאים רק לנשים ומיועד רק לימי הולדת ויום נישואין לבחורה אך היום, נוהגים אנשים לשלוח זר פרחים ללא כל קשר למאורע על יקירהם כי זה כבר לא תלותי אם זה אישה או גבר אלא כהבעת הערכה וחיבה ליקירינו. יש היאמרו שמשלוחי פרחים זוהי מתנה נחמדה אבל משעממת, חוץ מלשים את הזר בכד עם מים ולזרוק אותו לאחר מספר שבועות או במקרה הטוב כמה חודשים, אין באמת מה לעשות אבל עדיין אנשים מעדיפים לשלוח ובצדק, זו בהחלט מתנה המשאירה רושם טוב אצל יקירינו. בפשוט מתוק מצאנו את התחליף הראוי והמתאים לזר הפרחים, זר שוקולד משלוחי פירות ומארזי לידה מדהימים ביופיהם באמצעות השוזרות שעומלות יום וליל להתאים את הזרים לכל מאורע אפשרי, מתנה התשאיר טעם טוב והכי חשוב, רושם מדהים אצל מקבל הזר מתוק. מה יכול להיות יותר מושלם ממתנה שהיא גם יפה וגם טעימה?
 

ולמה אני צריך להזמין באינטרנט אם אפשר ללכת לחנות?

כחלק מהרעיון בעולם הוירטואלי והאינטרנטי, אנו בפשוט מתוק מאמינים שחיסכון של זמן, שאלות והתרוצציות אחר המתנה המושלמת מיותרת ובאמצעות אתרינו המתקדם והנוח לשימוש שהקמנו, תוכלו להנות ממבחר הזרים ולחוות את הזר באיכות הגבוהה ביותר והפירוט המלא על כל זר מתוק, פירות, מארזי הלידה, הכרטיסי ברכה, הבלונים ובקיצור, לחסוך זמן נורא יקר בהתרוצציות בקניונים או חנויות ברחבי הארץ כדי לעבור על כל המדפים ולבסוף להחליט. הקמנו את האתר ברמה הגבוהה ביותר וברמת אבטחה המתקדמת ביותר כדי ליצור חווית קנייה כמעט מוחשית לכלל גולשינו במילוי של כמה שדות בודדים. משלוח הזר מתוק נהיה הרבה יותר קרוב ליקירכם במרחק של קליקים בודדים.

 
 
 
זר מתוק לתאומים
זר מתוק מעוצב במיוחד ללידת תאומים בצבעי תכלת וורוד בת...
מחיר:
220 ₪
ים של שוקולד
ים של שוקולד! במיוחד למכורי השוקולד למיניהם. חגיגת צב...
מחיר:
279 ₪
 
זר רוחני
זר צבעוני ומושקע, פרליני שוקולד בתוך נר חלול. חוויה ר...
מחיר:
280 ₪
 
מארז בייבי מהודר
מארז לתינוק ולאם המכיל פריטים ראשוניים נחוצים ושימושי...
מחיר:
220 ₪
פיאסטת אדומים
זר של שוקולדים טעימים ואדומים, מתנה מושלמת למי שאוהבי...
מחיר:
195 ₪
קומזיץ
קומזיץ הינו זר צבעוני ועליז המכיל מגוון רחב של ממתקים...
מחיר:
199 ₪