זרי ממתקים – המדריך לשיווק מקוון

בעבר פרסום עסק התחיל ונגמר בשלושת אמצעי המדיה הבאים: טלויזיה, רדיו, עיתונות. היום קיימים אינספור אמצעי פרסום והבולטים ביניהם הוא ברשת האינטרנט, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות שכן האינטרנט הנו מוצר זמין אונליין למיליוני אנשים בכל רחבי העולם ובארץ בפרט. כיצד ניתן לשמור על השפיות והמקצועיות בתוך ים המידע שזורם מכל קצוות תבל לכל אדם ואדם בכל זמן נתון? האם גם אתם יכולים לקדם את אתרכם בצורה אישית ומקצועית?

זרי ממתקים נהפכו למתנה האולטימטיבית והמתאימה ביותר לאנשים בכל גיל כמעט. מתנה אכילה ומעוצבת בצבעוניות שהרוב ישמחו לקבל. הממתקים עשויים להיות שוקולדים איכותיים, שוקולדים בעבודת יד, סוכריות גומי, לקקנים, ורדי שוקולד מעוצבים ועוד מגוון רחב של מתוקים. פרסום הוא דבר יקר, ניתן להשיג פרסום בעלות נמוכה אבל ברוב המקרים זה ממש לא בחינם! ואם כן זה יעלה לכם בזמן, זמן שיתורגם מיידית ל . . . כסף. תקבעו לעצמכם תקציב יומי וחודשי על הזמן שלכם אותו אתם משקיעים, ככל שתתקדמו ותראו תוצאות של מאמצי הפרסום שלכם אתם עשויים להחליט להתאים את התקציב בהתאם.

הביטו בחברות זרי ממתקים אחרות, על עסקים קמעונאיים שמוכרים זרי ממתקים כגון חנויות מכולת וחנויות פרחים מתחרים רבים יתחרו בכם בסל המוצרים אותו אתם מציעים ללקוח ויוסיפו מוצרים ומבצעים שונים רק בכדי להתחרות על ליבו של כל לקוח ולקוח. ערכו רשימה של יתרונות שיש לכם על פני המתחרים העסקיים שלכם המציעים זר ממתקים ממש כמוכם, לדוגמה תוכלו להשצמש בממתקי תוצרת בית, ממתקים עשויים מרכיבים אורגניים, זר מתוק ללא סוכר או לחילופין ליין בלעדי זרים מתוקים אישי של בית העסק שלו עשוי להיות ערך רב יותר. נסו לעקוב אחר המתחרים איפה הם מפורסמים ואיך?.

הגדר את הלקוח שלך

ככל שתדעו יותר על הנישה שלכם בשוק – מי קונה ומי יקנה את המוצרים שלכם כך יהיה יותר ממוקד קמפיין הפרסום שלכם, ובתרגום חופשי "מיהו קהל היעד"? לדוגמה אם נשים בודדות בעיקר בגילאים שבין 25 – 35 קונות את הזרים מתוקים כמתנות אזי הפרסום שתבחרו צריך להיות ממוקד לנישה שפונה לקהל היעד הזה ואולי לאחר מכן כצעד קדימה לנסות ולהרחיב את קהל היעד שכן ייתכן מאוד כי תרצו לכלול גם סבתות שקונות את הזרים לנכדים.

הכל שאלה של הגדרה, עליכם לשבת ולחשוב טוב טוב למי פונה העסק, השירות אותו אתם מציעים ומי הכי הרבה יהנה ממנו ויהיה מרכיב כוח הקניה המרכזי ו / או העיקרי של המוצרים או השירות אותו אתם מציעים. ברגע שתעשו זאת יהיה לכם קל מאוד לפתח את זה כמה צעדים קדימה ולמנף ככל שניתן את העסק שיפנה לקהל יעד רחב יותר.

בחרו פרסום בתקשורת

אין עסק שלא צריך יחסי ציבור! ויחסי ציבור משמע פרסום, קיימים סוגים רבים של פרסום במיוחד בזמנים בהם מגוון אמצעים עומדים לרשותנו אם זה עיתונות רבת השנים, רדיו, טלויזיה ובשנים האחרונות המדיה האינטרנטית הכוללת בתוכה מדיה חברתית שזהו למעשה קדמת האבולוציה של פרסום "מפה לפה" רק שהיא על גלי האתר הרשתי חברתי.

אמצעי התקשורת שתבחרו תלויה באזור האספקה והתקציב שלכם. אופציה ראשונית היא פרסום במנועי החיפוש השונים אם הנכם ספקים של זרים מתוקים בלבד בטווח של 50 ק"מ מרדיוס מיקומכם הגיוני יהיה להגביל את הפרסום לעיר או קובץ הערים המקיפות אתכם. קיימים מכלול של שימוש בשירותים כגון הצבת המודעה שלכם באתרים אחרים המשתמשים במילה או בביטויים של עסקכם כגון: מתנות ליולדות, מתנות לימי הולדת, מתנות ליום האהבה וכו'. אם למשל אתם חזקים בעיר שלכם תוכלו להוסיף אותם למשפט מפתח לדוגמה: זר מתוק חולון. אפשרויות אחרות כוללות פרסום באנרים באתרי אינטרנט של קהילה מקומית או רשת חברתית, מגזינים מקוונים ואם תקציבכם מאפשר אז כן תתפלאו לשמוע גם הפצת עלונים תיהיה אטרקטיבית למדי.

חברו וערכו את המודעה האולטימטיבית

תנו למתחרים שלכם לעשות חלק מהעבודה הקשה עבורכם. סיקרו את המודעות של המתחרים ולימדו כיצד הם צריכים להיראות ואף נסו לשכללם בצורה הייחודית לכם. אם אתם מבחינים בטרנד עכשווי חדש, הדבר הבא, הלהיט בעל הפוטנציאל נסו להיות אתם הראשונים להבחין בכך וודאו כי המודעה שלכם היא היא אשר תבלוט לעיני הגולשים על ידי מיקומה באמצעי התקשורת שבחרתם.

* טיפ– מעקב אחר מודעה עוזר מאוד לזיהוי ביטויים ופוטנציאל. לדוגמה: ביטויי מפתח שונים שמובאים בווריאציות שונות של תנועה, בידקו את המודעות על ידי קישור משפט / ביטוי מפתח אחד לדף מסויים באתרכם, למשל "זרים מתוקים" עם הקישור ל: http://www.simplysweet.co.il/ואילו זר שוקולד מקושר ל: http://www.simplysweet.co.il/catalog.php?id=1895הדף עם התנועה הגבוהה ביותר יהיה משפט המפתח שתרצו להשתמש בכדי להמשיך את מסע הקמפיין שלכם.

 
 
 
אהבה אינסופית
זר שוקולד עם המון אהבה בתוך שקית נייר מעוטרת בתוספת ד...
מחיר:
270 ₪
אהבה טהורה
זר עדין לחסידי הרומנטיקה המשלב בתוכו מתיקות, עדינות ו...
מחיר:
289 ₪
אהבת נעורים
מארז שוקולד מעוצב בשילוב דובי מלא בשוקולדים אהובים
מחיר:
210 ₪
גראנד אהבה
מארז מתוקים לאוהבים , מארז השזור בכ 30 פרליני שוקולד...
מחיר:
269 ₪
יין אדום משובח
יין אדום משובח ממרתפי יקבי ברקן
מחיר:
69 ₪
 
עגלה מתוקה לבת
זר שוקולד המכיל פרליני שוקולד העטופים בעטיפה וורודה ,...
מחיר:
185 ₪