טיפים לבחירת זר מתוק כמתנה לכל אירוע

כשאתם לקראת אירוע משמח כלשהו אם זה יום הולדת, יום נישואין, בר/בת מצווה או כל אירוע מסוגו אתם למעשה מבקשים להביא את המתנה הכי טובה ומושקעת שאתם יכולים להביא  כדי שהמתנה שלכם תהיה מקורית טובה ומהנה ביותר לצד המקבל. ואולם כיום מהיצע רחב ונרחב של סוגי מתנות, עיצובי מתנות מקוריים, ומגוון של אפשרויות אנו לפעמים מוצאים עצמנו בבלבול מהאפשרויות הרבות שעומדות לרשותנו. יחד עם זאת בראש ובראשונה עלינו להגיע להחלטה על כיוון למתנה אותה אנו מבקשים לרכוש ובמיוחד לנושא זה ריכזנו בשבילכם במאמר מכלול נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כדי להגיע למצב שבידכם המתנה האולטימטיבית. המאמר יחולק לנושאים ראשיים וכל נושא ידון בהרחבה, כאשר זה מחולק לשישה נקודות בסיסיים ועיקריים:
1. החלטה.
2. תקציב.
3. כיוון.
4. סקר.
5. ידיעה.
6. סיום.

או בקצרה כפי שאנו מכנים את ששת העקרונות בראשי תיבות "התכסיס"... ועכשיו נדון בכל עקרון ועקרון בהרחבה.

1. החלטה - כשאנו יודעים שאנו לקראת אירוע משמח או כאשר זה "נופל" עלינו במפתיע האינסטינקט הראשוני שעולה לנו הוא המחשבה מי הבנאדם? עד כמה הוא קרוב אלינו? האם  "מגיע/ה" לו/ה מתנה? הנוכל בכלל להרשות לנו הוצאה כזו? או איזה סכום נקצה לטובת הארוע? מתי נפנה זמן לחיפושים? ועוד מגוון של שאלות המאפיינות כל קשר וקשר.

2. תקציב - כאשר עיקלנו את הבשורה המשמחת והגענו לכדי הבנה והחלטה שעלינו לרכוש ולהביא מתנה לבעל השמחה עלינו לקחת בחשבון את מצבנו הפיננסי הכנסות / הוצאות ולהגיע לידי הבנה איזה סכום עומד לרשותנו לרכישת מתנה?

3. כיוון - כאן טמון בחובה שאלת השאלות! מה הכיוון? מה נביא? איזו מתנה תוכל להפתיע ולרגש שוב בתוך ים של מתנות שבעל השמחה קיבל ויקבל? מה יש או יותר נכון חסר שאפשר לרכוש? ועוד כהנא וכהנא שאלות בכדי לדעת מה אהבותיו, תחביביו, עיסוקיו ולהכיר ברמה כזו שנוכל לנסות להתאים את המתנה האידיאלית. היות וכיום יש מספר רב של סוגי מתנות באמת אנו לעיתים קרובות מוצאים עצמנו בלבטים קשים מאוד על אופי המתנה שנביא.
אם יש דבר מבין כל הדברים שקיימים שיש עליו הסכמה רחבה הוא שאין אדם שלא אוהב מתוקים והרבה (אלא אם כן הוא חולה סכרת אבל גם לזה דאגנו בכך שאנו מביאים זר מתוק ללא סוכר) ולכן אם הגעתם למסקנה שליקירכם יש הכול או כמעט הכול תוכלו לחלוטין להפתיע בזר מתוק שמכיל מספר רב של שוקולדים, פרלינים וסוכריות למיניהם. גם בתחום זה יש מבחר עצום של זרים מתוקים  במגוון של עיצובים מרהיבים בעידן האינטרנט כל אותו מבחר בא עד אלינו לבית, לעבודה ואפילו צמוד איתנו בנייד ולכן מלאכת החיפוש נהפכת לפחות מסורבלת שכן בלחיצת כפתור אנו עוברים מאתר לאתר ("חנות") ומחליטים בעצמנו איפה לאן ומתי לרכוש ולכן במצב כזה חשוב מאוד לשים לב למספר פרטים בכל זאת שאנו אגב, בפשוט מתוק, כבר דאגנו לזה:

א. באיזה אתר אנו נמצאים, האם הוא מאובטח או לא לרכישה מקוונת כדי שפרטי כרטיס האשראי שלנו לא ישמרו או יגיעו לידיים לא רצויות?
ב. חזות ונראות האתר שיהיה בממשק נוח עדין פשוט וידידותי לגולש לנווט בכל דף ודף באתר.
ג. שיהיה מבחר רב של זרים מתוקים איכותיים טובים וטריים ובעיצובים מקוריים ויחודיים. לאחר שנתקיימו כל הפרמטרים הללו אנו רשאים להתקדם לנקודה הבאה.

4. סקר -  כידוע כפי שציינו לעיל בעידן האינטרט במחי כפתור אנו משייטים מ"חנות" ל"חנות" ואך ורק אנחנו מחליטים איפה לבצע הזמנה וכשכזה ראוי ואף רצוי לעשות "סקר שוק" ולבדוק בעוד מקומות את המחירים שנדרשים עבור זרים מתוקים ולדעת עם המחיר המבוקש בכלל עונה על צרכינו ואם עיצובו יפה וראוי שנבצע רכישה ובסופו של דבר נעניק אותו כמתנת אירוע מיוחד.

5. ידיעה -  כידוע כמו בכל עסקת רכישה אם ניגשים בקבוצה או בעוד שותף, כובד ההוצאה תתחלק כמספר המשתתפים במתנה ואף לעיתים הדבר מקנה לקבל מחיר יותר טוב עבור המוצר הנרכש, ולכן כדאי ואף רצוי לשתף לידע חברים, משפחה או כל מי שיכול להיות מעוניין ושותף להצטרף לתהליך קניית המתנה.

6. סיום -  לאחר שהחלטנו, תקצבנו, התכוננו, סקרנו וידענו אנו מוכנים לשלב הסופי והאחרון והוא לבצע רכישה מקוונת של זר מתוק כמתנה האולטימטיבית לאהוב ליבנו בלב שלם ללא חרטות ובחיוך רב ונרחב ללא פזילה לצדדים או מבט לאחור.


* לאחר שקראתם בעיון מאמר זה "פשוט מתוק" מקווה שכעת אתם יותר מודעים ומוכנים לבצע רכישה לאחר שקיבלתם סקירה מלאה אודות התהליך שעכשיו נהיה הרבה יותר פשוט בבחירת מתנה ליקירכם, פשוט מתוק מציעה מגוון רחב ועצום של זרים מתוקים איכותיים, מהודרים, יפים, טריים ומושקעים במיוחד עבור קהל לקוחותיה המסור שמלווה אותנו לאורך כל הדרך וללקוחות חדשים, אנו תמיד נשמח ליידע לייעץ ולעזור לכל דבר שנתבקש על ידכם ויימצא בהישג ידנו. בפשוט מתוק תמצאו מגוון של מתנות מקוריות, מארזי לידה, מתנות ליולדות, מתנות ליום הולדת, מתנות ליום נישואין, מתנות לחגים, משלוחי פירות ועוד מבחר עצום של זרים מתוקים שרק הולך ומתרחב ומשתנה כל העת כי אנו דוגלים בחדשנות והובלה בתחום.

 
 
 
כיף משובח
כיף משובח הינו זר שוקולד המכיל פרלינים שזורים בכלי זכ...
מחיר:
220 ₪
פיאסטת אדומים
זר של שוקולדים טעימים ואדומים, מתנה מושלמת למי שאוהבי...
מחיר:
195 ₪
גראנד אהבה
מארז מתוקים לאוהבים , מארז השזור בכ 30 פרליני שוקולד...
מחיר:
269 ₪
הפתעה אישית
הפתעה אישית משאירה תמיד טעם של עוד, וחיוך רחב על יקיר...
מחיר:
180 ₪